Gå til innhold

Diskusjon ESWC Seeds

21 innlegg i emnet

Kom gjerne med diskusjon rundt seeds til ESWC her, så skal vi i Lions lytte øre og komme med våre kommentarer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Anders Kjær

hei. jeg videreposter en tekst sigurd har skrevet til dere på bylan.

Hei! Sigurd Kongsvik her, enkelt kalt SIGURD i CS, kom på andreplass på ByLAN i fjor på ESWC-kvalikken, og håper det gjør at det jeg har å si får litt vekt. Jeg skal ikke spille i år, men har tenkt meg innom ByLAN i helgen for å specce og henge med folka fra miljøet. Hører rykter innad i toppen av det norske CS-miljøet om at årets CSGO-compo (og ESWC-kvalikk) skal kun spilles på lørdag og fredag, og da i bo1 double-elim. Har også forstått det sånn at selve bracketsystemet (bo1 double-elim) er udiskuterbart, og da er det lite man kan gjøre med akkurat dét.

Det som derimot er utrolig viktig er at dere ordner en form for gruppespill på fredagen, og gode seeds. Evt. at gruppespillet på fredagen bestemmer seeds til playoffs. Jeg antar og håper at dere først og fremst arrangerer ESWC-kvalikken for det norske CSGO-communityet, og det er rimelig åpenbart det beste for "oss" er å få spilt mange kamper for pengene. Spesielt nå i år med så stor vekst CS:GO har sett de siste 12 månedene, men jeg det bør være plass for et gruppespill på fredagen. Det gøyeste for de fleste er rett og slett å se hvordan de matcher up på LAN mot andre norske spillere, ettersom kun minoriteten faktisk har sjanser for å vinne selve kvalikken. Jeg liker å tro at jeg og Vendetta (halvor gulestøl) er to av de gamlegutta i Norge som har best oversikt over den norske toppscenen, og vi har begge diskutert og blitt enige om at det er veldig tydelige seedings blant lagene som attender, om man deler dem opp i fire seeding groups

1. London Conspiracy, Expert gaming - to seriøse lag som har reist internasjonalt og vist at de kan tas seriøst, mot god internasjonal motstand
2. Partyastronauts, centryz&reasten-mix, hlars sin mix, firesenz sin mix (tror ikke navn er helt spikra for flere av lagene)
3. resten

Dette er på grunnlag av tidligere resultater på blant annet ByLAN i fjor, og årene før. Og andre LAN i Norge. Hørte at det ble nevnt at resultater fra gamer.no Logitech-turneringen skulle bli brukt, men dette finner jeg helt absurd siden ikke alle er med i den, og derfor faller utenfor, og at lan-resultater bør alltid telle mye mer enn online. i "hlars sin mix" finner du blant annet hlars og nov som begge kom på 2. plass på ByLAN i fjor. I centryz sin har du han selv, som har kommet på 2. plass på Dreamhack med selveste fnatic, reasten som har gode meritter både fra 1.6 og GO, kalsa og andz kom begge top 4 på ByLAN i fjor. Det sier seg selv at det hadde vært helt urimelig om en mix med centryz skulle gått useedet når han har oppnådd slikt.

Dere bør tenke på at de som skal spille CSGO-compoen har betalt penger for å få spille, og at de da bør få spilt (så) mye (som mulig) for pengene. En fredag uten noen form for spilling ville rett og slett vært respektløst mot spillerne. Kan med hånden på hjertet si at så godt som alle mye heller vil spille fra 16.00 til 03.00 på fredag, enn å ha "hviledag" første dagen på lanet. Hadde selv en lignende erfaring i fjor, men da var det på en måte vår egen feil, siden vi kvalifiserte online, og da fikk spilt mindre på selve lanet, så jeg kan ikke klage på dét. Men det skal sies at det er utrolig kjedelig å ikke føle at man spiller mye, når man først er på lan for å spille CS.

Kort sagt: Dere må finne på noe så gutta kan få spilt noen timer på fredagen, og seedings bør være godt gjennomtenkte. Anbefaler å spørre spillerne fra LC og Expert, siden de ikke har noe å vinne seedingmessig da de er klare topseeds, om resten av seedsa. Spør også Vendetta, og for eksempel andre CS-veteraner som Kirso, KRS osv.
Håper det løser seg, og at både spillerne og admins får en best mulig opplevelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest enix

Synes dere burde finne en som kjenner miljøet godt og samtidig ikke skal delta i compoen til å hjelpe med å seede. Å kun gå utifra en liga som ikke alle nødvendigvis er med i blir feil i mine øyne, da det kan være forskjellige grunner til at lag ikke er med der. Hva om et kjempebra lag ikke hadde mulighet til å delta pga personlige problemer, og heller ønsket tiden til å pracce frem mot lanet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest base

Bra dere ber om hjelp til seeds fra folk som er mer involvert i scenen :)

Jeg skal ikke på bylan i år, så har ingenting imot å hjelpe med seeds.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg videreposter en tekst sigurd har skrevet til dere på bylan.

Hei! Sigurd Kongsvik her, enkelt kalt SIGURD i CS, kom på andreplass på ByLAN i fjor på ESWC-kvalikken, og håper det gjør at det jeg har å si får litt vekt. Jeg skal ikke spille i år, men har tenkt meg innom ByLAN i helgen for å specce og henge med folka fra miljøet. Hører rykter innad i toppen av det norske CS-miljøet om at årets CSGO-compo (og ESWC-kvalikk) skal kun spilles på lørdag og fredag, og da i bo1 double-elim. Har også forstått det sånn at selve bracketsystemet (bo1 double-elim) er udiskuterbart, og da er det lite man kan gjøre med akkurat dét.

Det som derimot er utrolig viktig er at dere ordner en form for gruppespill på fredagen, og gode seeds. Evt. at gruppespillet på fredagen bestemmer seeds til playoffs. Jeg antar og håper at dere først og fremst arrangerer ESWC-kvalikken for det norske CSGO-communityet, og det er rimelig åpenbart det beste for "oss" er å få spilt mange kamper for pengene. Spesielt nå i år med så stor vekst CS:GO har sett de siste 12 månedene, men jeg det bør være plass for et gruppespill på fredagen. Det gøyeste for de fleste er rett og slett å se hvordan de matcher up på LAN mot andre norske spillere, ettersom kun minoriteten faktisk har sjanser for å vinne selve kvalikken. Jeg liker å tro at jeg og Vendetta (halvor gulestøl) er to av de gamlegutta i Norge som har best oversikt over den norske toppscenen, og vi har begge diskutert og blitt enige om at det er veldig tydelige seedings blant lagene som attender, om man deler dem opp i fire seeding groups

1. London Conspiracy, Expert gaming - to seriøse lag som har reist internasjonalt og vist at de kan tas seriøst, mot god internasjonal motstand
2. Partyastronauts, centryz&reasten-mix, hlars sin mix, firesenz sin mix (tror ikke navn er helt spikra for flere av lagene)
3. resten

Dette er på grunnlag av tidligere resultater på blant annet ByLAN i fjor, og årene før. Og andre LAN i Norge. Hørte at det ble nevnt at resultater fra gamer.no Logitech-turneringen skulle bli brukt, men dette finner jeg helt absurd siden ikke alle er med i den, og derfor faller utenfor, og at lan-resultater bør alltid telle mye mer enn online. i "hlars sin mix" finner du blant annet hlars og nov som begge kom på 2. plass på ByLAN i fjor. I centryz sin har du han selv, som har kommet på 2. plass på Dreamhack med selveste fnatic, reasten som har gode meritter både fra 1.6 og GO, kalsa og andz kom begge top 4 på ByLAN i fjor. Det sier seg selv at det hadde vært helt urimelig om en mix med centryz skulle gått useedet når han har oppnådd slikt.

Dere bør tenke på at de som skal spille CSGO-compoen har betalt penger for å få spille, og at de da bør få spilt (så) mye (som mulig) for pengene. En fredag uten noen form for spilling ville rett og slett vært respektløst mot spillerne. Kan med hånden på hjertet si at så godt som alle mye heller vil spille fra 16.00 til 03.00 på fredag, enn å ha "hviledag" første dagen på lanet. Hadde selv en lignende erfaring i fjor, men da var det på en måte vår egen feil, siden vi kvalifiserte online, og da fikk spilt mindre på selve lanet, så jeg kan ikke klage på dét. Men det skal sies at det er utrolig kjedelig å ikke føle at man spiller mye, når man først er på lan for å spille CS.

Kort sagt: Dere må finne på noe så gutta kan få spilt noen timer på fredagen, og seedings bør være godt gjennomtenkte. Anbefaler å spørre spillerne fra LC og Expert, siden de ikke har noe å vinne seedingmessig da de er klare topseeds, om resten av seedsa. Spør også Vendetta, og for eksempel andre CS-veteraner som Kirso, KRS osv.
Håper det løser seg, og at både spillerne og admins får en best mulig opplevelse.

Hei Anders/Sigurd

BO1 Lørdag og Søndag frem til finale er som du sier ikke noe vi kan endre på, dette er fordi TV2 er med og vi må kunne garantere ett sende skjema, vi har ingen tid til overs hvor sendingen kan stå i f.eks. "Venter på neste kamp". Double-elimination dro vi inn som en kompensasjon for at vi ikke kan kjøre BO3 hele veien.

Fredag blir det kamper, det er ikke slik at vi har ytret at vi ikke kommer til å starte på fredag 3. oktober, vi har kun ytret til disse personer at det ikke blir sendt noen kamp fra scenen denne dagen. Litt for at ByLAN skal kunne bruke scenen under åpnings dagen, men også for at det her er veldig mye kamper og størst potensiale for forsinkelser.

Angående gruppe spill Fredag, så er dette noe vi ser på, men vi må vurdere det opp mot tid, innslippet er hva meg bekjent ikke før klokken 15:00 Fredag, og det betyr at vi kan ha liten tid på oss etter at alle er på plass. Fredag er også den dagen der ByLAN av tidligere erfaringer kan ha problemer med strøm, som muliggjør forsinkelser. Vi ser for oss at vi får minst en 32 lags bracket, men vi må ha en backup plan dersom vi bikker 32 lag.

Med andre ord, vi vurderer det og ser på det tidsmessing og risikomessing slik at alle skal få en god opplevelse og spille mest mulig kamper, selvfølgelig.

Angående seeding, så kommer vi ikke til å bla veldig langt tilbake i historiebøkene på hver enkelt spiller, og absolutt ikke ta noen forbehold om tidligere utgaver av spillet. Vi er nød om å kunne basere oss på fakta data, så en ekspert vil ha få innvirkninger på seedingen. Det er helt uaktuelt for oss å havne i en gryte der vi kan bli anklaget for å ha en type kompis seeding eller at det er de gamle traverne som får fordeler av bekjentskapet. Dette er hoved argumentet til å benytte Gamer.no ligaen for de fleste spillere og lag. Noen lag har også relevant nylig utenlands erfaring og dette vil selvfølgelig bidra sterkt til en høyere seed. Vi kommer også så langt det går sette oss inn i enkelt spillere med hjelp fra ekspertise som kan vise til fakta data.  Det dere lag direkte kan hjelpe oss med er å gi oss nok tid til å gjøre korrekt seed ved å registrere laget allerede i dag, da vil vi ha tid til å gå igjennom laget i forkant av ByLAN for å gi mest riktig seed. Det er klart at om dere venter til Fredagen med å registrere så vil sjansene være store for at laget havner i en random pool.

Du kan registrere laget ditt her: lionsek.no/eswc/csgo/registrering.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig dere klarer å få til et gruppespill på fredagen. Om det går litt utover kvelden gjør vel ikke det noe, det starter forhåpentligvis ikke før 12 lørdag uansett?

Seeds burde være utfra mer enn en uhøytidelig liga der færreste lag deltar. Man får ikke 100% fornøyde lag etter offentliggjøring av seedings uansett, men å gruppere lagene i noenlunde rettferdige grupper burde ikke være veldig vanskelig. Spesielt ikke med god hjelp fra community + evt. noen av resultatene fra denne ligaen! Synes det er fint at spillere som Sigurd og Baseraper melder seg frivillig til å hjelpe dere med å sette opp bedre seeds(spør gjerne andre også, for å få det så objektivt som mulig), og støtter forslaget til Sigurd med seeds som er nevnt over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner klokken 10:00 Lørdag, samme Søndag. Skal få ut sendeskjemaet litt senere i dag.

Vi sikter på at alle kamper er ferdig senest 22:00 hver av dagene.

Kommer tilbake med mer rundt gruppespill fredag, men håper dere forstår at folk ikke er klare (eller kommet frem) til 16:00, gitt bilkø og annet som følger med innslippet til ByLAN.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Sigurd

La oss si det er 32 lag da, så blir fredagen 8 grupper med 4 lag i hver, top2 fra hver gruppe avanserer til en 16 teams bracket med bo1 double-elim på lørdag og søndag. Mye spilling for pengene, tror alle hadde blitt fornøyd med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Sigurd i dette , og at det skal være noe annet enn gruppespill tror jeg de fleste lag syntes er uaktuelt (Dette for å slippe all tilfeldighet).

Etter hva jeg har lest , så starter ikke compen før typ 21:00 , Siden lag skal melde seg inn i Game desken. Dette har jo ikke vært noe problem før når det har blitt spillt Gruppespill , men siden dere skal blande inn de derre Tv2 gættæ , så er det ikke vanskeligere enn å starte litt tidligere på Fredag.

Og det du kaller "kompis seeding" Har også blitt brukt før , og selfølgelig kan det bli klager siden alle er ikke 100% fornøyd men hvordan de blir seedet , men stoler ihvertfall ikke på at dere skal styre seedingen mtp at dere skal gå etter Gamer.no sine resultater. Er ikke alle som tar den serriøst (desverre) , med tanke på at ingen lag har visst at det skulle ha noe å si for Bylan. Er også en del mixteams som drar i år , og mange har spilt for ett lag i ligaen , men har splittet seg opp. Og at dere skal randomseede disse lagene er ganske sykt. En annen ting er at det er flere lag der , som ikke har rukket å spillt alle kampene , så dem ligger etter og vil derfor få en lavere seeding grunnet poeng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det du kaller "kompis seeding" Har også blitt brukt før , og selfølgelig kan det bli klager siden alle er ikke 100% fornøyd men hvordan de blir seedet , men stoler ihvertfall ikke på at dere skal styre seedingen mtp at dere skal gå etter Gamer.no sine resultater. Er ikke alle som tar den serriøst (desverre) , med tanke på at ingen lag har visst at det skulle ha noe å si for Bylan. Er også en del mixteams som drar i år , og mange har spilt for ett lag i ligaen , men har splittet seg opp. Og at dere skal randomseede disse lagene er ganske sykt. En annen ting er at det er flere lag der , som ikke har rukket å spillt alle kampene , så dem ligger etter og vil derfor få en lavere seeding grunnet poeng.

Kompis seeding kommer vil til å unngå, det er ferdig diskutert og det må dere faktisk bare forholde dere til.

Videre med Gamer.no Ligaen, her er det satt opp et strukturert rammeverk for lag og at lag holder sammen over tid, dette bør premieres det er den ferskeste data vi som samfunn sitter med til å måle folk som ikke har eksistert i "semi eliten" over flere år og derfor faller utenfor de bekjentes kretser. Hadde flere norske lag deltatt på DreamHack, Assembly, ESL One og lignende så kunne vi benyttet samme strategi der på flere lag.

At folk velger å dra som mix til ByLAN for ESWC kvallen kan ikke vi noe for, dette er et bevisst valg fra dere som utøvere, det kan ha sine ulemper ved for eksempel seeding. 

Når det er sagt jeg hører dere, og vi kommer til å se nøye på seedingen dersom vi blir gitt tid til dette (meld dere på snarest). Og som tidligere sagt vi skal se på muligheten til å få til et gruppespill på fredag, antall påmeldinger og at dere er tidlig ute med dette vil selvfølgelig gjøre det bedre for oss. Seeds til playoff vil jo da bli bestemt via gruppespillet, og vi får færre seeds (pools) å putte lag inn i inn til gruppene.

Flott at dere er engasjerte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis seeding kommer vil til å unngå, det er ferdig diskutert og det må dere faktisk bare forholde dere til.

Videre med Gamer.no Ligaen, her er det satt opp et strukturert rammeverk for lag og at lag holder sammen over tid, dette bør premieres det er den ferskeste data vi som samfunn sitter med til å måle folk som ikke har eksistert i "semi eliten" over flere år og derfor faller utenfor de bekjentes kretser. Hadde flere norske lag deltatt på DreamHack, Assembly, ESL One og lignende så kunne vi benyttet samme strategi der på flere lag.

At folk velger å dra som mix til ByLAN for ESWC kvallen kan ikke vi noe for, dette er et bevisst valg fra dere som utøvere, det kan ha sine ulemper ved for eksempel seeding. 

Når det er sagt jeg hører dere, og vi kommer til å se nøye på seedingen dersom vi blir gitt tid til dette (meld dere på snarest). Og som tidligere sagt vi skal se på muligheten til å få til et gruppespill på fredag, antall påmeldinger og at dere er tidlig ute med dette vil selvfølgelig gjøre det bedre for oss. Seeds til playoff vil jo da bli bestemt via gruppespillet, og vi får færre seeds (pools) å putte lag inn i inn til gruppene.

Flott at dere er engasjerte!

Ifølge denne logikken skal en mix bestående av f0rest, pasha, get_right, scream og shox bli seeda under aposis gaming(beastin, iCon, siimsy etc) fordi aposis er med i gamer ligaen. Bare for å sette det litt på spissen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge denne logikken skal en mix bestående av f0rest, pasha, get_right, scream og shox bli seeda under aposis gaming(beastin, iCon, siimsy etc) fordi aposis er med i gamer ligaen. Bare for å sette det litt på spissen

Det er forsåvidt riktig, men som jeg har nevnt skal vi se på nivåene noe, men de ville ikke fått top seed nei. 

Men føler vi har gått ganske langt ut med hvordan vi ønsker å gjøre det her, jeg ser ingen hindringer her for at alle skal bli fornøyd sett at vi får til et gruppe spill fredagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er akkuratt hvorfor dere ikke burde styre seedingen.

Men ja. Om vi får til gruppespill hadde dette vært absolutt ett steg i riktig retning :)

Beklager, men hva i all verden? Mener du med hånda på hjertet at utøverne selv skal styre seedingen i en turnering de ikke administrerer eller har noe ansvarforhold med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke sagt at utøverne skal styre seedingen. Heller at dere lager en seed , og forhører dere videre med noen som følger med i scenen. f.eks Vendetta. 

Takk, som sagt så kommer vi til å se på dette som eksempel der de kan få gi noen tilbakemeldinger, forutsatt at det er påmeldinger før fredag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle disse spillerne du nevner har mye resultater, og historikk for å være lenge i sine teams. Det går ikke an å sammenligne en norsk mix med en sånn mix du skriver over. Hvorfor? De du lister over har alle resultater på et høyt nivå. JA, vi hadde trolig seedet de under LC og EXG (kanskje PA også).

Når vi ser på hva du har listet som seeds: centryz&reasten-mix, hlars sin mix, firesenz sin mix

Hvor har vi data som kan plassere disse mixene opp mot noen lag? Så hvidt jeg vet (uten å ha faktisk sjekket noe) så har majoriteten av spillerne her en stor mangel på data som vi kan gå etter. Vi kan seede litt etter tidligere plasseringer og teams, men det blir nok ikke seedet over gamer.no 1.div teams da AKTIVE lag som viser at de satser skal i mine øyne bli prioritert over de som vi ikke har noe relevant data på. 

Det er min mening, nå er det ikke jeg som styrer seedingen heller så :) Men det slår meg som veldig besynderlig at mixer forventer å bli seedet høyere enn etablerte lag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle disse spillerne du nevner har mye resultater, og historikk for å være lenge i sine teams. Det går ikke an å sammenligne en norsk mix med en sånn mix du skriver over. Hvorfor? De du lister over har alle resultater på et høyt nivå. JA, vi hadde trolig seedet de under LC og EXG (kanskje PA også).

Når vi ser på hva du har listet som seeds: centryz&reasten-mix, hlars sin mix, firesenz sin mix

Hvor har vi data som kan plassere disse mixene opp mot noen lag? Så hvidt jeg vet (uten å ha faktisk sjekket noe) så har majoriteten av spillerne her en stor mangel på data som vi kan gå etter. Vi kan seede litt etter tidligere plasseringer og teams, men det blir nok ikke seedet over gamer.no 1.div teams da AKTIVE lag som viser at de satser skal i mine øyne bli prioritert over de som vi ikke har noe relevant data på. 

Det er min mening, nå er det ikke jeg som styrer seedingen heller så :) Men det slår meg som veldig besynderlig at mixer forventer å bli seedet høyere enn etablerte lag...

Som sagt brukte jeg et veldig satt-på-spissen eksempel, og det gjorde jeg kun for å vise at jeg synes hele grunnstenen i seedingsystemet er litt sKEV.

Når det kommer til at dere kun har data fra denne ligaen, så mener jeg at dere like greit kan skrive .rank på #go.zoctai(den eneste norske gatherkanalen), eller be teams om screenshots fra pracc, og bruke dette til seeding, da dette bør ha mer å si enn en liga der gjennomsnittsdeltakeren har spilt dette spillet under 200 timer totalt. Poenget mitt er ikke at dere skal bruke gather/pracc resultater, naturligvis, men at jeg mener det finnes flere datakilder enn den ligaen.

Vil kanskje tro det går opp for dere i det dere setter igang seeden og ser at det stiller max 3-4 fulle lag fra gamer.no1div, og at dere må ta resten på måfå fordi dere ikke har data dere mener er relevant. Da vil noob1, noob2... få lik seed som f.eks en mix bestående av relativt rutinerte spiller som centryz og reasten. Mener dere det er rettferdig? Jeg tror det kan ødelegge mye av konkurransen og opplevelsen for deltakere som betaler og reiser langt for dette.

For å gjøre det enda mer klart: i en gruppespillsituasjon med 3-4 toppseeds og resten random kan LC-centryzmix-firesenzmix+1 komme i gruppe. Da vil mest sannsynlig en av mixene være ferdig med turnering allerede etter gruppespillet, mens jørnarne_2001 og roypetter_2002 spiller videre fordi de bare hadde Exg og 2 andre random lag i sin gruppe. Det er nettopp slike situasjon som kommer til å oppstå, som jeg og trolig veldig mange andre ønsker å unngå.

Flott at dere diskuterer uansett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seeding = hvor bra man forventer at fem spillere skal gjøre det i forhold til de andre. Er helt irrelevant om det er en mix eller ikke spør du meg. Sånn som det dessverre er i norge er det knapt noen forskjell mellom mixer og lag uansett, utenom de to topplagene vi har nevnt. Noen av mixene nå har praccet mer med lineupene sine enn noen av lagene. Virker bare som et merkelig kunstig skille for å promotere "lagspill" over mixer. Lanmixer har alltid vært, og kommer alltid til å være, ser ikke hvorfor det skal være en ulempe utover det faktum at det er en mix in the first place.

Forventet nivå på en samling av fem spillere er det eneste som bør bety noe når det kommer til seeding, ikke om de har en "orga" og kule bilder på steam.

Fjorårets resultater:

1. Agent.no = lag
2. HoS  = mix
3. emop = mix 
4. Glanslaget = mix 
5. Infurity.mix = mix 
6. LionsEK = lag
7-8. h2k = lag,kjør bare kjør = mix 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen så tror jeg det ikke er noen som mener at mixene vil bli seedet over LC , EXG , Party.

Men som Sigurd skrev så vil seedingen bli at LC er første seed , ExG på andre seed og PA på tredje seed. Og det er under her mixene kommer inn i bildet , og burde bli seedet på en korrekt måte.

Håper dette kom klart nok frem , og at dere ser på dette videre frem til compostart på bylan :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen så tror jeg det ikke er noen som mener at mixene vil bli seedet over LC , EXG , Party.

Men som Sigurd skrev så vil seedingen bli at LC er første seed , ExG på andre seed og PA på tredje seed. Og det er under her mixene kommer inn i bildet , og burde bli seedet på en korrekt måte.

Håper dette kom klart nok frem , og at dere ser på dette videre frem til compostart på bylan :)

Tror ikke det skal bli noe problem for etablere og kjente fjes mtp seedingen. Der problemer KAN oppstå derimot blir for relativt ukjente spillere som fremdeles holder et ok nivå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Vi har plassert cookies på din enhet, dette hjelper nettsiden å bli bedre. Du kan justere dine cookie innstillinger, unnlater du å gjøre dette må vi anta at det er greit for deg å fortsette.